poniedziałek, 3 listopada 2014

Kuchenny kredens dziadkowy 2

Pierwsze koty za płoty:) Farby rewelacyjne!!!!! Nigdy nie spotkałam się z taką wygodą i wydajnością.Jedyny błąd jaki popełniłam,to trochę za ciemny odcień...ale może się mylę.Jeszcze do końca nie mam pomysłu na ten mebel.Chciałam zrobić go w stylu Shabby Chic i tyle wiem.

 W lewej górnej szafce zamontowano metalowy pojemnik z otworkami z tyłu...do czego to mogło służyć?




 Hmmm.. też ślicznie.

Tak naprawdę,to turkus kupiłam z myślą o pewnej komodzie... 
 


Bardzo jestem oczarowana pomysłem,który przedstawiam niżej,że musiałam mieć kolor turkusowy.Mój jest trochę "jebutny",ale rozcieńczony bielą może dać podobny efekt:):):)


No powiedzcie sami.....echh...coś pięknego:)

Trochę martwię się o drzwiczki w kredensie.Moim zamysłem był kolor biały w popielatej obwódce....no zobaczymy w praniu.Dajcie mi kilka dni:):):)Pa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz