niedziela, 9 listopada 2014

Kredens c.d.

Witam serdecznie:):):) Muszę przyznać,że farby ,które kupiłam są bardzo dobre...tylko ja kupiłam za ciemne odcienie...niestety. Postanowiłam mebel rozjaśnić i zakupiłam jaśniejsze.No i jak to Ania....jeśli jeszcze jasny popiel takowy przypomina,to jasny turkus okazał się miętowy....hyhyhy.Jest prześliczny,mam już tyle pomysłów na niego....co nie zmienia faktu,że wnęka nadstawki musi pozostać w tym kolorze.Mąż Darek stwierdził,że co spojrzy na ten turkus,to widzi walącą się chatę, na głębokiej białoruskiej wsi.TYM BARDZIEJ KOLOR ZOSTAJE!!!:):):)
 




Nadal zastanawia mnie ta metalowa szafka? Mąż wymyślił,że to może być chlebak...całkiem możliwe...



 I ja chciałam mieć siatkę zamiast szybek...tylko jak to ustrojstwo zamontować?????
 
 Przymiarka

Zwróćcie uwagę na blat...jest z korka.Bardzo chcę go zachować w oryginale.
Wracam do pracy.Milutkiej niedzieli wszystkim:):):) 


Niedziela wieczór:


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz