sobota, 26 lipca 2014

26 lipca Imieniny Anny c.d.

Życzenia od Jordiego,chłopaka mojej córki. Kochanego Hiszpana,z którym moje dziecko mieszka od kilku lat w Barcelonie:):):).Sonia opanowała język hiszpański a Jordi ambitnie walczy z polskim:

                            Szczęśliwa Imieniny.Mam nadzieję,
                            że jest to szczególny dzień,z dużo
                            szczęścia i radości.Gratulacje!

Życzenia od męża:

                      M.:Kochanie,wszystkiego najlepszego!
                            Jadę na ryby!
                      Ja:To nawet kwiatka nie dostałam?
                      M.:Dam Ci na te buty ,co tak chciałaś.
                      Ja:Ile?
                      M.:Stówę?
                      Ja:Trzy!
                      M.:Dwie!
                      Ja:Nooooo....dobra...:):)

Wszystkim Annom ,na całym świecie życzę....UŚMIECHU!!!!


                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz